sveinen Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Vurderer å selge min BMW til noen som kanskje vil lage den til igjen etter at jeg har vært så uheldig å vært i grøfta med den. Eventuelt bruke den som delebil... Km306.000 Bilen er gått langt, men fungerer veldig bra for det og ser bra ut om en ser bort fra skaden. Noe arbeid må likevel påregnes.. Skal få tatt noen bilder så snart jeg kommer hjem fra jobb om noen dager... Bilen er veldig godt utstyrt med slepekrok (lite brukt), takluke, shadowline, hvite blinklys, cruisecontroll, telefon, skinnseter, AC, multiratt kjørecomputer mm Høgre side er skrapet og bulket fra framskjem til bakdør, men ikke mer enn at det er mulig å rette de opp for en som kan.. Brukte dører kan skaffes for ca 1.500,- Det er mye nye deler på den, bl.a 4 nye støtdempere og fjærer, nye hjullager bak 8 lettmetallfelger, og vinterdekkene er nye i fjor...(225/55-16) 2 sommerdekk er utslitt, mens de 2 andre er kjørt 1 sesong (245/45-18) Har kjøpt nye deler for å fikse pixelfeil i instr. panel. og alle nye filter til motor er bestilt Prisvurdering 20.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå