Gå til innhold

BMW E38 730 1994 V8 selges


shaze
 Share

Anbefalte innlegg

BMW E38 730 V8 - Sør Trøndelag - Kyrksæterøra

Bilen er meget pen og har en pen fargekombinasjon; oxfordgreen og beige skinninteriør.bilen er godt holdt.

Bilen har beige montana skinnseter. framme er det sportseter med varme. bilen er meget pen inni. ingen hull eller skader på setene, og skinnet er fortsatt mykt og godt. midtarmlene foran og bak i skinn, samt ratt og girkule i skinn.

Vinterfelger er M5 17".

Sommerfelger - Borbet 95 style 19" bmw. 245/35-19.

Bilen har ,sportseter foran, montana skinn, elektrisk solgardin i bakvinduet,lyspakke, volourmatter i gulv + gummimatter,stor kjørekomputer, cdveksler,servicehefte,forsterker i bagasjerom (originalt fra bmw), el.vinduer, multifunksjonsratt som styrer stereo og cruisekontroll,justerbart ratt, el.speil, setevarme,aircondition, justerbartmidtarmlene (fram/bak), fjernstyrt sentrallås med mulighet for å åpne/lukke vinduene.

Årsmodell: 1994

Type: Sedan

Fargekode: Oxfordgrønn Metallic

Personbil

Motorvolum: 3.0 ltr

Effekt: 218 hk

Drivstoff: Bensin

Gear: Automat 5-trinns automat

Utstyr:

Lettmet. felg sommer, Lettmet. felg vinter

Metallic lakk, Sommerhjul, Vinterhjul

Air Condition, Cruisekontroll

Elektriske speil, El.vinduer, Farget glass

Kjørecomputer, Klimaanlegg

Midtarmlene, Multifunksjonsratt

Oppvarmede seter, Radio/CD, Sentrallås

Servostyring, Skinninteriør, Sportsseter

ABS-bremser, Airbag foran, Stålbjelker

Nylig montert CD-spiller m USB. Alpina.

Radiator og luftmengdemåler skiftet rett før vintern.

Skal jeg sette et minus på bilen, må det bli at den ikke alltid, under visse forhold, ikke vil låse seg til 5 gear, mellom 90-110 kmt, på flat mark, man må enten vippe inn "sport" bryteren, eller tråkke på litt for å få det til å "gå over", kunne sikkert vært skifta olje, og filter på kassen. Jeg må selge denne og en annen bil, asap, så har hverken tid eller penger til å kunne fikse dette. En annen ting er vinduet på passasjerdøra foran, der er wiren slitt av.

Eu-godkjenning vil bli tatt før salg.

Bilen er pen og god, behagelig og folk legger merke til den, det er med tungt hjerte jeg selger favorittbmw'n min, men av personlige grunner, skal bilene bort.

Den vil bli solgt for 60 000.-

Bjørn Mellemsæther

918 49 901

itnerden@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...