hermanoo90 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Hva kan man gjøre med chromelister som man vil ha i shadowline hvis man ikke vil lakkere, eller burde man lakkere? Gjelder e30 2 dørs preface Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 1: bytter dem ut til orginale shadowline lister 2: kjøper shadowline tape og taper dem. har selv tapet mine chrome lister på e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Hvordan ble resultatet? hvor kjøpte du tape? Får man tak i nye shadowline lister til en preface 2 dørs e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 resultetet syntes jeg er meget bra. eg fant en 30mm bred rull på ebay.com jeg kjøpte hvertfall nye shadowline takrenne lister på jæger, bmw forhandler i bergen, for ca 6 år siden. gs skaffer nok dette dem og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Takk, skal høre rundt! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå