RogE36R Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Selger bruksbilen min da Jeg har kjøpt ny bil. Mod: 1998 Km: ca 195.000 Eu ok til 01-14 -1 sett 19" GS felger med gode dekk. (veldig pene, ca 2år gamle) -1 sett 19" GS felger med nokian hakka piggfrie dekk (ikke så gode dekk og felgene er lakket i garasjen) -1 sett 15" Orginale E39 felger med gode nokian hakka piggdekk. Faceliftlykter foran, røde/hvite bak. M5 stoler(elektrisk justering) og baksete (Bakseterygg må tilpasses pga det er fra bil med nedfellbart baksete) Følger med nye M5 sidespeil. Eibach senkesett Nylig byttet termostat og styreenhet til klima. Den har den vanlige "E39 rusten på bakluken og noe i hjørnene på noen dører. Ellers er den bra for rust. Prisantydning: 25.000 Jeg ute etter en rask handel så prisen kan diskuteres. Jeg er IKKE interessert i bytte mot annen bil, da jeg nettopp har kjøpt ny. Roger (91312871) Bilen befinner seg i bergen. Fler bilder blir lagt inn når jeg kommer meg hjem fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå