SST Skrevet Mai 23, 2013 Skrevet Mai 23, 2013 Hei. Får nå tilsendt en nyoverhalt M30B28-topp som skal byttes ut mot en noe sliten topp som sitter i bilen pr. idag. Den nye toppen er komplett med kam, ventiler osv. Hvor komplisert er arbeidet med selve byttet?
Morty999 Skrevet Mai 23, 2013 Skrevet Mai 23, 2013 selve byttet er enkelt, men er litt skruing, det som er mest vanskelig er registret pga det ikek er noe merker. men det går fint. også må du justere tenning etterpå
SST Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Skrevet Mai 23, 2013 Ålreit. Takk for svar, Morty999. For at dette da skal bli tipp-topp, så tror jeg jobben settes til fagmann
Morty999 Skrevet Mai 23, 2013 Skrevet Mai 23, 2013 om du ikke har hastverk så kan jeg gjøre det i midten av juni, da skal jeg til oslo ett par uker
SST Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Skrevet Mai 23, 2013 Så fordømt hastverk har jeg ikke Har EU-frist ut mai, men har da en annen bil eller to jeg kan bruke! Dette låter veldig fristende, Morty....kan jeg ringe deg f.eks. i morgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå