Jump to content

solgt

kreastian
 Share

Recommended Posts

Heisann. Må desverre selge go-vogna jeg kjøpte for å fikse opp da jeg starta i ny jobb som stjeler altfor mye tid. Ender bare med at bilen blir stående og ikke gjort noe med, noe jeg syntes blir for dumt.

Motor og gir:

Dette er da er 323 Touring. Motor og gir fungerer som hånd i hanske tross kilometerne den har gått. Bruker verken olje eller vann!

Når jeg henta den så tenkte jeg at det var sikkert mye å gjøre med motor osv, men ble rett igjennom overraska over hvor godt den enda går!

Karosseri:

Karosseriet har absolutt sett sine bedre dager. Begynner å komme litt rust her og der som jeg hadde tenkt å ta, men som sagt er det tidsmangel.

Kommet nede i hjørnet på begge fremdørene, bakdørene har jeg faktisk ikke sett etter. Også litt på innsiden av bakluka.

Utenom rusten er det helt greit. Nylakkert frontfanger og frontplate samt lykter, så fronten er relativt strøken.

Kanaler og hjulbuer bak må byttes.

Skulle valse hjulbuene bak for å få på breie hjul, da sprakk det på høyre side som resulterte i et hull. Viste seg at det var skade der fra før som var fikset med sparkel (HELDIGVIS!!).

Antydninger til lakksig på ene framdøra om man går close-up.

Understell er det meste ubrukelig, men har montert camberstag bak og senk.

Interiør:

Interiøret er så og si strøkent delskinn. Litt slitasje på siden av førerstolen som vanlig, men det er det eneste å pirke på!!

Alt av det tekniske funker så langt jeg har merka, og jeg har noen timer i/med bilen så om det er noe som ikke funker er det noe nytt..

Utstyrsliste:

- Antispinn

- El. vinduer (Vindu førerside trenger en sjekk)

- El. speil

- El. takluke

- Liten kjørecomputer

- Air Condition

- Midtarmlene

- Setevarmer

Det jeg kommer på i slengen.

Slengte inn en ordre til Koed på rundt 20 lapper etter jeg henta bilen så alt var klart til fiksing.

Det som ble montert:

- Camberjusterbare topplager foran (1100,-)

- Camberstag bak (2300,-)

- Nye lykter m. led angel-eyes (Ikke mange som har disse på E36 som jeg har sett. Ettermontert høykvalitets angel-eyes, mange tror det er nærlyset som står på!!) (800,-)

- Frontplate u. lyktespylere (600,-)

- Frontfanger (2200,-)

- Senkesett, SuperSport Black Evolution. Her har du muligheten til å få det heeelt ned! (6200,-)

- Scorpion eksos (2700,-) (Super eksos som får frem den sjarmerende lyden i rekkesekseren!)

- Nytt varmeskjold over bakpotte (350,-)

- Innerskjermer foran, begge sider (600,-)

- Nye BMW-emblemer foran og bak (400,-)

og masse mer småting! Tilsammen var denne ordren på 21k.

Og ikke nok med det, men _ALT_ er orginaldeler, så alt går overens med bra passform.

Ikke noe uorginalt søppel som ikke er verdt noen ting.

Nå jeg hentet den så den sånn her ut:

fdcosgnn788ls6od9ma9.jpg

Etter mange timer med blod, svette og tårer ble den sånn her (så og si ferdig utseendemessig):

zjurin7nf1x6fabk5lwo.jpg

9s7rlif35c9ej7aqrb2k.jpg

vavxz6reiy2b37rdrqoo.jpg

mabz6xy87icsposbf6z0.jpg

fkohvyodfdc3gc5le26n.jpg

H.B.O 10k

Felgene er IKKE med. Selges med hjula på første bilde.

Som sagt, mye jobb gjennstår for å få det perfekt, men jeg vil annse det som et godt utgangspunkt! Denne bilen kan bli RÅ! Selv er jeg stor-fornøyd med hvordan jeg har kommet ut av det. Om du har litt mer tid til overs enn hva jeg har så du får gjort det siste av karosseri-arbeid så har denne bilen et nytt og helt liv foran seg.

Bilen er kjørbar, men har du tilgang til biltralle ville det vært anbefalt da drivlinje begynner å bli litt dårlig samt at den går å ploger pga. feil spissing.

Kan nåes via SMS på 924 86 774 eller på kristianz0r@hotmail.com.

IKKE vits å ringe da da den jævla telefonen lever sitt eget liv og ikke vil funke til en hver tid. :D

• 2 months later...
  • 2 weeks later...