Brownie Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Heisann. Jeg har bestemt meg for og få litt mere krutt i min E21 323i, så jeg har bestemt meg for og sette inn en M20B25 motor fra E30 Facelift. Jeg sendte en forespørsel til Deleshop.No med det jeg regnet med var mer enn nok informasjon...M20B25 fra BMW E30 facelift. Men jeg fikk svar tilbake at det ikke var nok informasjon vedrørende motorkoden...Jeg fikk beskjed om at det står en flersifret kode med ett par bokstaver lang nede på motorblokka. Noen har som kan hjelpe med dette spørsmålet? Jeg trenger da eventuellt motorkode ifra en facelift motor med manuell girkasse.Vet ikke om det har noe og si om det er iX eller ikke.. Hadde vært knall om noen kunne gitt meg ett svar på dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brownie Posted May 24, 2013 Author Share Posted May 24, 2013 Eller om noen har ett regnummer fra en E30 facelift 325i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brownie Posted May 25, 2013 Author Share Posted May 25, 2013 Eller om noen har ett regnummer fra en E30 facelift 325i Da kan deleshop finne en motor utifra regnr.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts