knoskar Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Heisann, vurderer å selge mine BBS CH felger! Er 19" 8.5" rundt om. Svarte med rød kant(Forrige eier som gjorde de) Eneste bilde jeg har på mobilen her og nå. Felgene er ikkje superstrøkene, men er ikkje kantkjørt. Ingen vibrasjoner. 2 av dekkene holder 1 sesong til. 2 av dekkene er utslitt på inneren og er vrengt av. Kan bestille nye og legge om. Bud! Felgene ligger i Møre og Romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Et 35 trur jeg de var. Kan sjekke etterpå! Sent from my HTC One X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindreba Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Passer dem e90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Passer dem e90? Passer E90 ja Sent from my HTC One X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå