HaaJeHaa Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Tar inn et par sett med Forgestar F14 i Gunmetal farge fra statene nye fra produsent. På grunn av god deal ved kjøp av flere ønsker jeg å tilby et sett for salg. De som har vært på E90post kjenner til disse felgene. Disse er "flow forged", som er samme prosess HRE, BBS, Rays (Volk) m. flere bruker på sine hjul. Se http://www.forgestar.com/v2/ for mer informasjon + bilder. Dette betyr både mye lettere og sterkere hjul enn feks billige kinafelger som er gravitasjonsstøpte. Spesifikasjonene er som følger: Framfelger: 19x9 et27 semi deep concave Bakfelger: 19x10 et30 deep concave PCD: 5x120 Farge: Gunmetal (pulverlakkert) Dette er helt perfekte tall til E90/91/92/93 og er identiske disse (samme spesifikasjoner): Mer bilder her: http://www.modbargains.com/images/Produ ... _19_69.htm Denne har 245/35 og 275/30 dekk med litt valsede hjulbuer, men med 235/35 og 265/30 skal det være bolt on. Pris: 13.500,- inkl frakt til din dør med Posten. Evt hentes hos meg på Skreia for minus fraktpris. (Dette er ca 1000,- billigere enn om du skulle kjøpt direkte selv og ingen 3mndr ventetid: $1569 for felger= 9151kr + 2500kr frakt + mva = 14563,75 totalt + evt tollgebyrer). Kvittering fra Forgestar og garanti fra dem følger selvfølgelig med. Rays Volk TE37 av samme produksjonsteknologi går for $3500-4500 nye til sammenligning. Felgsettene ble sendt idag fra New Jersey og er hos meg om ca 3 uker. Ta kontakt her, på pm, på telefon 90640869 eller email Hans.j.holmen@outlook.com dersom interessert. Mvh Hans Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Opp! Husk at 1kg vekt spart på ufjæret vekt tilsvarer ca 10kg spart på fjæret vekt mtp akselerasjon. Disse felgene er ca 2,5-3kg lettere en tilsvarende støpte felger, noe som vil si en besparelse på en godt holdt passasjer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå