kje Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Plutselig er det ingen liv i spylevæskemotorene. Hvilke sikringer og releer styrer disse? Et tilleggsspørsmål: hvorfor er det tre av dem? En er intensiv og en hoved, men hvorfor den siste midt på tanken? Den midt på tanken hos meg har alltid (siden kjøp) vært utkoblet grunnet at den starter i tid og utide. Hva kan det komme av? Takk for svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oleo Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 Lyktespyling... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje Posted May 25, 2013 Author Share Posted May 25, 2013 Lyktespyling... Selvsagt Takk! Da gjenstår bare de øvrige spørsmål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje Posted May 26, 2013 Author Share Posted May 26, 2013 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
320e36 Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Har du målt om di får strøm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje Posted May 26, 2013 Author Share Posted May 26, 2013 Har du målt om di får strøm? Nei, så langt har jeg heller ikke kommet pga sliter med at batteriet tømmes på null komma svisj. Har koblet det fra bilen og ladet det opp nå for å se om det lader seg ut selv... Deretter skal jeg utføre målingene Vet du hvilke releer og sikringer som hører til? Så kanskje jeg kan få orden på lyktespylingen også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oleo Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Så du har feil på endemotstanden i varmeapparatet i tillegg? ...tapper strømmen. Lyktespyleren som du nevner starter i tide og utdide... den starter vel hver 5.gang du spyler vinduene... dette er automatisk og kan ikke styres manuelt (påkrevd grunnet Xenon) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje Posted May 26, 2013 Author Share Posted May 26, 2013 Så du har feil på endemotstanden i varmeapparatet i tillegg? ...tapper strømmen.Lyktespyleren som du nevner starter i tide og utdide... den starter vel hver 5.gang du spyler vinduene... dette er automatisk og kan ikke styres manuelt (påkrevd grunnet Xenon) Endemotstanden er skiftet for bare noen dager siden, men utgjorde ingen forskjell dessverre. Strømtrekket ligger jevnt på 29mA ved låst bil (satt en halvtime å overvåket). Nei, husker lyktespyleren startet av seg selv når bilen stod uten nøkkel i låsen. Helt uten mål og mening. Derfor har den vært utkoblet siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
oleo Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Har du sjekket sluttstykket på tenningslåsen? Den kan skape mange slike rare feil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts