Nitrius Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Lurer på en liten ting, tilbakestilte Oil Service via 20-pin pluggen i motorrommet på bilen(etter et olje bytte), da Oil Service indikatoren på speedometeret var låst til -7000km eller noe slikt, og blinket hver gang jeg slo på bilen. Men nå har jo Oil Service forsvunnet helt, eneste som dukker opp når jeg skrur på bilen nå er Inspection 25000km, denne har da begynte å telle nedover. Inspection er vel da man burde sende bilen inn til service regner jeg med. Uansett, lurer på om det er mulig å se hvor mange kilometer det er igjen før Oil Service begynner å blinke 0km, eller når den eventuelt sier ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Mener dette kommer opp automatisk noen par tusen km før oljeservice blir aktuelt. Det får jeg iallefall på min, men når den begynner å lyse har jeg allerede skiftet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Oil service og Inspection er annenhver gang. Når du har kjørt ut Inspection intervallet og nullet denne vil du igjen få frem Oil service rekneren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrius Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Aha, godt å vite. Takk for svar =) Men 25000km til neste oljeskift er i det lengste laget, er vel ikke mulig å forandre på lengden på disse? Er jo bare å bytte olje når man vil såklart, men er bare nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå