RobertN Skrevet Mai 26, 2013 Skrevet Mai 26, 2013 Vurdere og selge kompressor kittet jeg har liggende da det aldri ser ut til og bli brukt. Skal være i god stand og uten ulyder. Ble kjøpt for et års tid siden og har stått pent på hylla i garasjen siden. Eneste som mangler for montering er reim og evt. omprogrammering/dyser. Må ikke selges men vurderer bud over 10000 kr. Selger også et panser fra e46 coupe nylakkert i titansilber met. har stått på lager helt siden lakkering. Bud fra 10000kr. Alle delene står i Langesund telemark og panseret må hentes. Ta kontakt her i første omgang da jeg er på sjøen.
Bliza Skrevet Mai 26, 2013 Skrevet Mai 26, 2013 har du noe informasjon om kompressor kitt`et?. hva har den stått på før og hvordan effekt osv?. følger reimhjulet også med ?
RobertN Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Skrevet Mai 27, 2013 Reimhjulet på kompressoren følger med ja, mener det var 320 eller 325 jeg ble opplyst den hadde stått på tidligere. Vortech pressa bør på 6psi gi ca 85-100hk økning ifølge specs fra levrandør.
RobertN Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 Blei ikke no salg tidligere men er fortsatt til salgs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå