kje Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Da jeg nå kunne tenke meg min E34 sedan som feriebil ser jeg meg nødt til å selge anlegget jeg har lagt ned mangfoldige timer i og bortimot 25.000 kroner. Det er spesialbygd etter bagasjerommet og er laget slik at det er enkelt å flytte over i ny bil da det kan demonteres i moduler. Basskasse og topplater over forsterkere og base for kondensatorene er laget i MDF og trukket med tykk og solid filt. Over to av forsterkerne er det frest ned plexiglass. Det sitter også lys på siden av forsterkerne som lyser opp plexiglasset (egen bryter og rele). To Magnat forsterkere driver Polk Audio høyttalerne i bilen og en MDS forsterker driver to Kicker subwoofere. Det er montert to kondensatorer for jevn strømlevering til forsterkerne. Alegget består av: 2stk Magnat 4kanal 1000W (brokoblet til frontsett og bakhøyttalere) 1stk MDS 4kanal 1200W (brokoblet til subwoofere) 1par 6,5" Polk Audio DB6500 komponentsett (med delefilter) bak 1par 5,25" Polk Audio DB5250komponentsett (med delefilter) front 1stk lukket basskasse (et kammer til hvert element) 2stk Kicker Comp 12" subwoofere med god slaglengde 2stk 1f kondensatorer (én forsyner høyttalerne og én subwooferne) Alt av kabler og ledninger følger med slik at det i bunn og grunn er Plug and Play. Polk Audio høyttalerne passer direkte i de originale festene i bilen. pris: 9950,- /bud Bilen anlegget er montert i: Baseplate for subwoofer-kasse lagt på plass og kabling klar: Subwoofer-kasse dyttet inn: "Skuff" med forsterkerne (2 synlige og 1 under i reservehjulsbrønn): Kondensatorer på plass og topplater under montasje: Topplater skudd på plass og alt står nå spent fast: Komplett! Plexiglass lagt på plass (matter til plexiglass/ripebeskyttelse står i lommen ved pusseskinnet): Skisse av hvordan anlegget er koblet (kondensatorer ikke tegnet inn): Magnat The Rock 1000 forsterker: Polk Audio db 5,25" komponentsett: Polk Audio db 6,5" komponentsett: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Kan prøves og sees i Kristiansandsområdet. Legges ut på Finn.no snarlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Produktbilder lagt til. Fant ikke produktbilder til alt, men skal få tatt nye bilder av anlegget i bilen i løpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmaren1990 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 har du bilder av sub kasse ute av bilen? har du noen bilder av oppbyggning? hvordan er det hele festet i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 har du bilder av sub kasse ute av bilen? har du noen bilder av oppbyggning? hvordan er det hele festet i bilen? Jeg skal ta et nytt søk gjennom bildemappene mine og se om jeg finner flere bilder, men er redd jeg ikke hadde digitalkameraet for hånden dessverre. Jeg husker hvordan det ble skrudd sammen i det minste Det er ikke på noen måte skrudd i bilen. Alt er skåret for å passe akkurat og sitter dermed spent fast når topplatene er skrudd til forsterker-"skuffen". Om du bor i nærheten kan du komme å teste anlegget og se på det Mvh, Kjetil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Har søkt gjennom alle bildene jeg har av byggingen av anlegget, men dessverre var følgende bilder (i tillegg til eksisterende) eneste jeg fant. For nærmere inspeksjon er du velkommen for en kikk og lytt! Det er lagt ned mye tid i byggingen, og jeg kan ærlig innrømme at jeg er et petimeter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... e=41960556 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå