m tech Andreas Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Hei nå er det sånn at jeg har mye dekkstrekk bak på min bmw e36 cab. 1 Lurer på hvor mye lufttrykk bør jeg ha i ? 2 Hvordan blir det med godkjenning felgenkanten sikker på utsiden? Hvis jeg tar turen på bt. 3 Dekket er innen for hjulbuen men kanten på felgen sikker på utsiden er dette lov? 4 Kan det skaffes tuv papirer på felger? mvh andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Du kan bare glemme å dra på biltilsynet med sykt dekkstrekk, da finner de bare fram STRO boka si og peker på at feks. 8" bred felg kan ha minimum den str og max den str... SÅ mitt råd, er bare å holde seg borte... ellers så må du hjem å bytte hjul Har du feks. 215 dekk på en 10" felg, så blir ikke dette godkjent her i norge... Men den boka er vel til utlån på trafikkstasjoner om jeg ikke husker feil? http://www.nbf.no/verksted/stro-bok-201 ... 4-228.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå