Xavi0n Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Hei, har oppkjøring om to dager og bestemte meg derfor for å ta en liten vårshining av bilen Ble bare noen dårlige mobilbilder, men shitt au! Framme på pansret ser det ut som noen en gang har prøvd og lakkere over å da har det blitt en liten fargeforskjell og annen tekstur der, i tillegg så fester driten seg fortere der. Og i førerføra er det noen hakk i lakken som det har blitt rust i, hva kan jeg gjøre med disse? Også bakluka er rusten, og jeg lurer litt på om dette har gått for langt for å reparere? Vet ikke om det er to plater i bakluka som en gang har vært sveisa sammen i kanten, eller om lakken bare har løftet seg fra stålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Lykke til på oppkjøring! Har selv på fredag, klokka 8 Men rusten ville jeg tatt fort, blir fort mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Ja, er klar over det, men har ikke peiling på lakk. Hvordan skal jeg få tatt bort rusten for så å flekke i lakk oppå? Bakluka gidder jeg ikke legge arbeid i hvis den ikke kan reddes. Sent from a galaxy far far away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå