Furunes Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Hei! Har lest ut feilkoder med BMW scanner og trenger litt hjelp med noen Bilen er en 1999 523ia 1. Har en abs feil foran på høyre side, har bytta sensor men er fortsatt feil. Er vel noe problemer med abs enheten på disse modellene så frykter at det kan være den. Men har også en feil på gearkassa CAN WHEEL SPEEDS har det noe med abs sensor og gjøre ? 2. Motor feil, activation solenoid valve, fuel-circuit changeover Signal CAN ASC 3 Activation, relay, secondary air Pump Activation, solenoid valve, secondary air Activation, solenoid valve, tank Lekasje diagnosis Pump Activation, solenoid valve, suction jet Pump Kan noen hjelpe meg med detta ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 Fant du ut av dette? Får samme feil selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 1. Ville sjekka om abskransen er hel, og fungerer slik den skal, så ville jeg sjekka ledningene. Men som du nevnte, så er det mange som får problemer med abs mondulen, så det kan jo også være det, det var mitt problem iallefall, bare at jeg fikk feil på abs sensor VSB. 2. Hadde hadde tilsvarende feil på min. Den sugde falskluft, pga sprikker i innsugsbelg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå