martinwenberg Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Som topic sier. Lurer på om det er noen plass å få bestillt lakk fra nettet for å ha på lakksprøyte Har søkt en del, men har ikke funnet så mye. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaddaffyduck Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 http://www.odegard-lakk.no/ www.houseofkolor.no mener de kan levere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreTheGiant Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Har handlet hos ødegård, fungerte bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 takk for svar! har sendt mail til dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Du vet at Nico på Fauske blander billakk? Hvor bra det blir aner jeg ikke, men du kan jo høre med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Du vet at Nico på Fauske blander billakk? Hvor bra det blir aner jeg ikke, men du kan jo høre med dem Ja dem blander. Men koster jo blod der borte Tenkte jeg skulle prøve å finne noe billigere på nettet først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 lakk er dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 du kan prøve www.scs-norway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 www.mipacoating.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådemm Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Bruker selv ebay.de Søk på Ludvic lacke tror jeg det heter. De leverer komplett pakke til f.eks E-36 for drøye 100 euro inkl frakt. Problemet er at de ikke sender til Norge så du må alliere deg med en poste restante adresse i f.eks Sverige og kombinere med en harrytur når du henter. Til den prisen får du skikkelig lakk. 3 liter sprøyteferdig metallik lakk, 2 liter klarlakk, 1 liter herder og 1 liter tynner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå