Erlend E30 Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Hei siden lørdag når jeg var ute å kjørte en tur ut på motorveien så plutselig ble det vodsomt risting og høy lyd under bilen.. (høres ut som en gressklipper) så stoppet jeg ved buss holdeplass for å sjekke under bilen.. jo den fremste delen av katalysatoren er løs/knekt... så jeg ringte rundt å høre om å få fikset det men fikk litt sjokk 7500 kr for ny katalysator og pluss montering ? Er det noen som vet ang eksos gjerne effekt anlegg altså fra fremste delen av katalysator og hele veien bakover til en rimelig pris ? . istedenfor å betale kun 7500 kr bare for fremste delen av katalysator og ferdig montert. Det haster ! I Bergens området takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 7500 kr hos Bilens Eksos og hos Svendsens Eksos skulle de ha 9500 kr for hele jobben fra den fremste og hele bakover men vet dere om noen firma som gjør jobben billigere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå