Bmw525power Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 har et rockford ts 152 s som jeg har montert i bilen, dog ikke delefilter fordi jeg ikke har peil på hvordan jeg skal montere. det skal gå rett i spiller og ikke på forsterker. var ikke med noen mont manual på settet heller,noen som har peil på hvordan jeg skal koble fra spiller til delefilter og ut på høytallere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Hehe, delefilteret har EN inngang, og her kobler du høyttalerkabelen fra spilleren, så har det TO utganger fra delefilteret, en merket tweeter og en merket woofer. På tweeter skal diskanten moteres, og på woofer skal baamellomtonen monteres, værre er det ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmw525power Posted May 29, 2013 Author Share Posted May 29, 2013 Hehe, delefilteret har EN inngang, og her kobler du høyttalerkabelen fra spilleren, så har det TO utganger fra delefilteret, en merket tweeter og en merket woofer. På tweeter skal diskanten moteres, og på woofer skal baamellomtonen monteres, værre er det ikke hheh føler meg kinda idiot :L men takk anyways ;D!! ble fett bra lyd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts