Dhamree Skrevet Mai 27, 2013 Skrevet Mai 27, 2013 Har problem der jeg har prøvt å vri om tendingen men motoren går ikke rundt. Vist jeg tar skrujern på pluss og innslag på starter går det rundt.. Har fått fjernet startsperren fra hjernen og bruker AKG motorsport motorkontakt adapter.. Men starter går ikke rundt nor jeg vrir om tendingen.. Noen som vet hva problemet kan være? Er en 318is 1990 mod.
bjornar-a Skrevet Mai 27, 2013 Skrevet Mai 27, 2013 jeg måtte koble meg forbi ett rele. klippe ledningene imm på det og koble de sammen. usikker på hv som styrer releet, men er flere som har gjort det på den måten Her er releene: det helt til venste. er 2 små releer der. her ser du svart og gul ledning gå inn og ut av releet. klipp de og koble de sammen: Håper det er til hjelp
Dhamree Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Skrevet Mai 27, 2013 jeg måtte koble meg forbi ett rele. klippe ledningene imm på det og koble de sammen. usikker på hv som styrer releet, men er flere som har gjort det på den måten Her er releene: det helt til venste. er 2 små releer der. [ Bilde ] her ser du svart og gul ledning gå inn og ut av releet. klipp de og koble de sammen: [ Bilde ] [ Bilde ] Håper det er til hjelp Med meg er det slike ledninger på releet ja, men den ene er tykkere en den andre selv om det er samme farge skal jeg koble di sammen uansett?.. Kansje det er annerledes siden du har SMG nett? Og må jeg ta ut releet? Og problemet mitt er at motor ikke kjinner, med deg var det vel at motoren ikke ville starte?
OLEZZ Skrevet Mai 27, 2013 Skrevet Mai 27, 2013 Det må jo være unloader-relè? Kutter strømmen til lys osv når man kjinner.
Dhamree Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Skrevet Mai 27, 2013 Sjekka nå på SMGnett kontra manuell nett på smg nett er der 2 tykke ledninger.. På manuell er der bare 1 tykk ledning, har klipt den og tatt bort releet.. Hva er det som skjer nor jeg tar bort dette egentlig og hvorfor må det gjøres? Lurer på om det kan være Akg motorkontakten som lurer meg kansje..
handsome Skrevet Mai 28, 2013 Skrevet Mai 28, 2013 http://www.rossi.sk/download/bmw/e36/x20_b32.txt Kanskje den hjelper? Sent from my HTC One using Tapatalk 2
bjornar-a Skrevet Mai 28, 2013 Skrevet Mai 28, 2013 mitt problem var at den ikke ville kjinne. staret momentant da jeg ville den skulle det men om det er forskjeld på SMG og ikke, det veit jeg ikke. jeg målte meg i alle fall fram til at jeg ikke hadde hel ledning fra starter til motor kontakt. og fant ut at det stoppet der. hvis du bruke multimeter så ser du fort hvor ledningene går
bjornar-a Skrevet Mai 28, 2013 Skrevet Mai 28, 2013 det hjelper helle ikke opg bare klippe og ta vekk releet. ledningene må kobles sammen. men litt rart det er forskjellige tykkelser ja. så jeg er ikke sikker på hva som stemmer her.
Dhamree Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Skrevet Mai 28, 2013 Fant utav problemet var en plussledning som var på jord. Og jeg måtte skjøte sammen ledningen til releet og sette releet inni igjen.. Men så skjedde noe merkeligt jeg startet motoren men den kjinnet med en gang jeg vridde om tendingen..jeg kjiket på baksiden av tenningslåsen å der var det en strøm tyv til automatiske kjørelys på en av ledningen etter det fungerer det som det skal.. Noen som har en forklaring på dette ?
SSM Skrevet Mai 31, 2013 Skrevet Mai 31, 2013 Hvis den kjinner med en gang du tar på tenningen så må du ta ut det releet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå