frodefh Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Hei, Første post på forumet her då eg nyleg kjøpte ein 2003 320d M-Sport stasjonsvogn... I dag skulle dama ut med bilen men fekk ikkje start (ho har reservenøkkelen). Det som skjer er som følger: Reservenøkkel: Låser opp bilen med knapp på nøkkel og skal starte bilen - starter ikkje Hovednøkkel: Låser opp bilen med knapp på nøkkel og starter bilen - bilen starter Låser opp bil med knapp på hovednøkkel - starter bilen med reservenøkkel - bilen starter Låser opp bil med reservenøkkel - starter bilen med hovednøkkel - bilen starter Begge nøklane er "programmert" til bilen med at dei låser opp og igjen bilen samt åpnar/lukkar vinduer ved å holde nede åpne/lukke knappen på nøklene... reservenøkkelen har fungert fint heilt til i dag.. Det virker som at reservenøkkel ikkje greier å gi signal til startsperre.. korleis fungerer det? Korleis kan eg fikse dette? svar mottas med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodefh Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 EDIT: I dag fungerte det ikkje med å låse opp med hovednøkkel og starte med reservenøkkel. Den måtte startes med hovednøkkel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 det virker som om reserve nøkkelen din er ute av syncronisering , denne kan enkelt parres igjen med diagnose utstyr. EDIT: Mener at det skal gå å ta en slags prosedyre for å gjøre dette uten diagnose utstyr også, men husker ikke hvor jeg leste dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå