Haakon_H Skrevet Mai 27, 2013 Skrevet Mai 27, 2013 Heisann, Har dukket opp et problem på min E92 som jeg håper noen kan hjelpe med. Bryteren for vindusheis og speil på førersiden har sluttet å fungere, kan ikke være 100% sikker på når dette oppsto, men hovedmistenkt er en bilvask hvor jeg brukte swissvax kost til å rengjøre døråpninger grundig (brukte IKKE høytrykk). Dette er testet: -Begge vinduer går helt ned og opp igjen ved å vri om nøkkel i dørlås på førersiden. -Sikringer skal være ok -All annen elektronikk i døra fungerer ok (lys, høyttalere og sentrallås) -Bryteren er ok (ble testet av Autopower DA i dag, men de fant dessverre ikke feilen) -Bryter på passasjerside fungerer og senker/hever vindu uten problem Som nevnt over fant ikke Autopower ut av dette, men jeg håper noen her har noen tips
Haakon_H Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Skrevet Juni 29, 2013 Ledningsnett i førerdør som må byttes.
DieselVegard Skrevet Januar 29, 2018 Skrevet Januar 29, 2018 On 29.06.2013 at 17.55, Haakon_H skrev: Ledningsnett i førerdør som må byttes. Hvor er det vanlig at dette ryker? I selve kabelen mellom karosseri og dør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå