Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en kar på 19 år som kommer fra Møre og Romsdal og Vågstranda.

Har da gått til innkjøp av en Bmw 520 E39 1998 modell som jeg tenkte jeg skulle fikse en del på.

Den ser som sagt meget trist ut nå med noen Mega wheels felger, mye rust på dører,bagasjelike,kanaler, par bulker osv. + et kjedelig grått stoff interiør osv.

Planene er:

*Ta bort all rusten over allt

*Reparere bulker og lakkere allt.

* Gå til innkjøp av BBs Lm

* Sportskinn interiør

* Senkesett

* Få på Full M styling

* Og når jeg får penger skal jeg hel lakkere den og starte med turbo bygging :)

Skrevet

Oi, se her ja! Var mye å gjøre ser jeg :lol:

Liker at du skal bygge om til turbo da, sjeldent at det blir gjort på e39! Mer med e30, e34, e36 osv. Lykke til ivertfall 8)

Skrevet

Kunne tenkt meg litt tips va jeg skal gjøre her..?? dette er på jekkfestet, de er trykkt opp i bilen etter en krasj. Hadde ikke planer om å kjøpe ny kanal.. Arbeider forresten på ett biloppretter verksted så har de fleste muligheter angående utstyr.

7x2yd0kvcizuwpz9ucea.jpg

Skrevet
jeg kan desverre lite med karroseriarbeid, men viss du jobber der de kan med det, så kan du vel spørr en av dem? De har nok masse god tips :)

Sier forr de meste att jeg må kjøpe ny kanal å de har jeg ikke penger til akkurat nå :P

Skrevet

Har startet med drittarbeidet..tok noe rust i hjulbuen bak idag, blir vel bra til slutt når polakkene får lakket de skikkeli en gang..:P Har forresten byttet alle bremseklossene og skivene..

3wktracko0hzecuf10fz.jpg

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...