BmwM46 Skrevet Mai 28, 2013 Skrevet Mai 28, 2013 Ønsker nå å selge bilen min med tungt hjerte. Grunnen til salg er ny bil. Bilen er pr.dagsdato gått 266" men bære ingen som helst preg av det! Bilen er en 2002 modell facelift. Har påkostet bilen veldig mye den siste tiden ! Har nettopp kjøpt ny mtech 2 fangere forran og bak samt sideskjørt som er nylakkert i bilens farge. blir montert iløpet av uken som kommer. Også nettopp godkjent med justerbart senkesett i vognkort. Orginalt xenon i frontlykter , samt montert angel eyes og xenon i grøftelys som matcher angel eyesene. Utrolig flott bil som jeg har brukt mye tid å penger på! Er også for ikke lenge siden tatt service, nettopp bytta veivhusventilasjon + bytte av motorfester,girkassefester, vindusvisker overføring bak, mikroknapp på glassluken,lykteglass på lyktene +++ Nedenfor kommer det en liste med noe av det som er gjort med bilen i mitt eie. - Dynavin Android D99( Internett + gps ++) - Mtech 2 front .(NY) - Mtech 2 bakfanger. (NY) - Mtech 2 skjørter. (NY) - Angel eyes - M girkule med lys. - Justerbart senkesett demper & fjærer. - Proffsotet rutene. (ikke forran) - Xenon i grøftelys. - Svarte nyrer . - Nye baklamper. - Interiør lys i ledwhite. - Montert ny midtkonsoll med armlene!. - Nytt emblem forran. - Nytt emblem bak. - Nytt emblem ratt. - M girkule. - Carbon bmw merker ! - Nye xenon look pærer til skiltlys. - Stinger signalkabler. - Service. - Nye bremser rundt om. - Ny fothviler (M). - Dynavin D99 Android. - Sportsskinn. - Godkjent Coilovers / Justerbart senkesett i vognkort. (03.04.13) - Nye motorfester. - Nye girkassefester. - Veivhusvent. Noe du lurer på send meld ! eller mail på thomaslarsen.92@gmail.com. Prisen jeg ønsker er 85.000 men er åpen for bud da jeg må ha bilen bort pga ny bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå