andre_emilsen Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Hei. Jeg fant ikke noe særlig på dette emnet, noe jeg fant litt rart, i og med jeg vet slik ombygging har blitt gjort en del. Jeg lurer litt på hva jeg må passe på ved en slik ombygging? Hva som skal til for å få det godkjent? (har hørt det skal være ganske grei skuring) Hva er det best å bygge om til, 3.2 eller 3.0? (";) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre_emilsen Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Hjelp??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre_emilsen Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Hmmm.... Har jeg postet denne i feil del av formumet eller? Ingen som vet noe om dette her? Eventuelt kunne jeg tenke meg å bygge om til Alpina B8 med 4.4 eller 4.6 liter...men det tror jeg vil bli en del mer komplisert? Først bygge om til M3, så sette på kompressor senere....det vil vel bli bra... Spørsmålet da er hvilken motor, 3.0 eller 3.2??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå