The StigMeister Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Må man ut med hovedlykta for å få skiftet blinklysene? Jeg tenker da ikke på selve lyspæren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Nei, du kommer til klipset mellom lykt og blink. Om du går inn ovenfra med noe eller bakfra husker jeg ikke, men trenger ikke å ta ut hovedlykta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Takk for svar Skal se om jeg får det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Er bare å løsne klipsen og dra det rett ut, ikke bend for det sitter noen styretapper der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Er bare å løsne klipsen og dra det rett ut, ikke bend for det sitter noen styretapper der. Bruker man fingrene eller et flatjern feks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Kan bruke hendene mener jeg Styretappene knekker veldig lett forresten. Fant ut det på min Da sitter de ikke særlig godt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Da skal jeg få sjekket det ut etter jobb Tips til hvordan man får løs nyrene? Må man skru løst plastdekselet for å komme til bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 De er det vel bare å røske ut mener jeg, tror de sitter i plastklips rundt kanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 De er det vel bare å røske ut mener jeg, tror de sitter i plastklips rundt kanten Ja når du sier det, så var det vel slik.. har hatt e36 før, men er noen år siden Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Har hatt 2 men begynner å bli noen år siden det også. Knakende gode biler Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå