adne95 Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Hei hopp! henter meg en ny e39 touring neste helg, og må ha nye sommerhjul. Har sett på noen 19 tommere: Framfelg: 8,5 x 19 ET20 Bakfelg: 9,5 x 19 ET20 hvilke dekkdimensjoner burde det være på dette, både med tanke på utseende og lovlighet? planen er at bilen ska senkes en del, så må passe når jeg får slipt den ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testdriver Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Når det gjelder lovlighet så tror jeg dette blir feil innpress.. Den eneste 19" dimmen til e39 som jeg vet det finnes TÜV på er den Alpina B10s kjører. Frem: 8,5x19" 245/35 Et24 Bak: 9,5x19 275/30 Et30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 takk for svar sjekkes innpress om jeg blir huka i full teknisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testdriver Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Ja det kan du risikere! Innpress skrives ivertfall inn i vognkort ved godkjenning. Så vist det ikke stemmer overens med det som står på bilen så finnes det helt sikkert en paragrafrytter som henger seg opp i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 stemmer.. får bare satse på at det ikke skjer da takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå