fiskarja Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 hey. jeg lurer på og kjøpe dette turbo kitte http://www.ebay.com/itm/170735433482?ss ... 1497.l2649 noen som vett om det er greit og hva som skal til for at jeg får montert det?? og hva jeg trenger uten om det som er i kittet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[espen] Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 hey! akkurat kjøpt samme kittet selv fra KSR. skal da være greit til 1. gangsbygg åssen bil skal du ha det i? fikk beskjed om at dette er kun for turbo montert nede, så jeg bytter hvertfall grenrør for å få den opp og fremfor motor. dette er jo greit å tenke på før man kjøper, så man slipper å kjøpe nytt med en gang:p men utenom er det vel greit med sput og nye dyser hvertfall..så ikke alt som var i kittet, men greit å få kjøpt ny toppakning og no arp bolter. utenom er det jo greit å bestemme seg for om det blir budsjett bygg eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå