Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en E36 320i M50 som etter å ha bli startet, helst om morgenen etter å ha stått hele natta, fusker og lugger noe når jeg kjører avgårde. Men ettersom den blir varm så forsvinner det helt. Har nylig byttet gummibelgen fra LMM og pluggene er vel ca 8 mnd gamle. Har blitt verre og verre det siste halve året, og begynner å ble redd for den plutselig skal stoppe. Noen tips? Har prøvd å kikke gjennom forumet for å se etter svar, men de fleste opplever det stikk motsatte, at motoren fusker etter å ha blitt varm og ikke før......

Skrevet

Falskluft kanskje? Hadde en kompis som hadde mye falskluft og tulla mye på kald motor, men ble noe bedre når motoren ble litt varm. Bare en idè fra min side :)

Skrevet
Falskluft kanskje? Hadde en kompis som hadde mye falskluft og tulla mye på kald motor, men ble noe bedre når motoren ble litt varm. Bare en idè fra min side :)

Takker for tips :D . Hvor kan det i så fall komme fra, når gummibelg fra LMM er byttet og burde være 100%?

Skrevet

Vet at den ene er bittelitt sprukket helt inne ved der den sitter innpå belgen, men har trodd at det ikke gjør noe. Men skal sjekke det for sikkerhets skyld.

Skrevet

Ta diagnose?

Ellers så tipper jeg at LMM kan være en synder. Min ble nylig byttet og fusket fælt på kald motor.

Ingen feilkode på LMM men feilkode på alle lambda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...