Lars-Nord Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Her er noen få bilder jeg tok på RIGHT ON treffet i skien i dag. Masse fine biler, men ikke så mange BMW. Noen var det og de var fine de som var der. Ellers veldig masse amerikansk. Men en fin plass i Skien å ha treff på denne festplassen nesten i sentrum. Hyggelige folk og ett strålende vær i hele dag. Her har du skiltplate til Apina`n din Pedi;-) Og sammen med BMW Telemark fikk vi satt BMW E21 på kartet blandt alle de andre bilene i Telemark. 1 av 10 premier fikk jeg på min E21 323i. Det var ikke delt inn i noen klasser, så det var en 1 plass og resten fikk delt 2 plass. Ikke dårlig blandt ca 300 fremmøtte biler av alle slag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 gratulerer! Caprien og Corvette caben var nydelige:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Motorrommet på Capri`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Takk for en trivelig dag Lars. Jeg har lagt mine bilder ut på Facebook, orker ikke laste inn bildene her. http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 028&type=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Delorean og Capri <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Takk for en trivelig dag Lars. Jeg har lagt mine bilder ut på Facebook, orker ikke laste inn bildene her.http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 028&type=3 Takk selv Martin. Det er alltid like hyggelig å komme ned til dere i Telemarkavdelingen på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Mye flotte biler der ja. Sto der selv med en rød Mercedes 250CE, men dro ganske tidlig E21en din er flott Lars-Nord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå