helmersen1987 Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Hei. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41991238 Jeg har valgt å selge min BMW 535dat 272hk fra 2005. Den har gått litt i overkant av 137.000. Regnr. BR20406. Den har en ekstrem menge med ekstrautstyr, her er en liste over noe: -Head-up display -PDC foran og bak -Skinn-Navi proff -Regnsensor-Bluetooth -Avtagbart hengerfeste -Massasje i seter -El seter med memory -Adaptive Xenon lys -El betjent bakluke med fjernkontroll. -Talestyring -Hi-fi anlegg -Telefon -Cd veksler for 6 cder. -Lyspakke -Shadowline -Sportsratt i skinn -Varme i rattet -Varme i baksetet -DVD -TV -Avblendbart speil -Kupevarmer -Cruise -2 stk koppholdere foran m.m... Bilen har fulgt alle servicer hos autorisert merkeverksted og fremstår som meget godt vedlikehold både utvendig og innvendig. Farge sølv. Filter til AC trenger også å byttes. Men der har jeg kjøpt to nye filtere som det bare er å sette inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtande Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå