Gå til innhold

Godkjenne senkesett

Gs123
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Hvordan er det å godkjenne justerbart senkesett på en bil som ikke er godkjent ombygd?

Har en 316, som er bygd om totalt til 325, men mangler papirer så får ikke godkjent

Åpner de panseret eller vil dette gå fint under godkjenning av senkesettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var inne med senkesett så sjekket de kun papirene fra kontroll hos bavaria, målte litt under bilen. Men kikka ikke på noe annet.
Når jeg var inne med senkesett så sjekket de kun papirene fra kontroll hos bavaria, målte litt under bilen. Men kikka ikke på noe annet.

Men det er fortsatt ikke helt uvanlig at de ser under panseret heller :)

hmm.. Da må jeg vel egentlig bare satse på at de ikke kikker under panseret! Kjøre med orginal fjærer er hvertfall helt uaktuelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem sjekker jo chassie nr, må pansere opp pga det så ser dem jo motoren :) Men hva er poenget med å godkjenne senkesett når motor ikke er godkjent , stoppes du i teknisk må du garantert åpne pansere uansett :P

Ordner seg vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem sjekker jo chassie nr, må pansere opp pga det så ser dem jo motoren :) Men hva er poenget med å godkjenne senkesett når motor ikke er godkjent , stoppes du i teknisk må du garantert åpne pansere uansett :P

Ordner seg vel :)

Alle gangene jeg har blit stoppet i teknisk har det aldri bedt meg om å åpne panseret! Har jeg senk og felger godkjent i vognkortet er sjansen for at det går bra mye større enn hvis jeg ikke har det godkjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, greit å ha ting i vognkortet. Men hvis det smeller tror jeg ikke det hjelper med senk og felg der når motor ikke er det :/

Noe helt annet hvis det skulle smalt engang ja! Nå tenker jeg bare på å få godkjent senkesett, så jeg ved senere anledning, hvis jeg blir stoppet i teknisk ikke blir sendt inn til biltilsynet for kontroll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...