slados Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Hei. Har en BMW 523 iat 98 mod.med navigasjon og dsp.da jeg skulle starte opp bilen så var det ingen lyd hverken fra radio eller cd,alt annet virker på skjermen men ingen lyd altså.skal bytte dynamo i morgen da batterilampa har stått å blinket i et par dager.kan det være at den har knekt noen sikringen i form av def spenningsregulator eller er det noe annet som kan forårsake dette.håper noen har noen tips da bilen skal selges om 2dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwTorje Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Jeg har det samme problemet. har du fikset det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slados Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Lyden kom tilbake etter jeg skrudde tenning av og på et par ganger og siden har den vært ok.Hva problemet var vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Hvis dynomo har vært gåen, og spenninga lav kan det forklare hvorfor det ikke har vært lyd. Har du ekstern forsterker kan det hende den ikke har skrudd seg på av sikkerhets grunner. For lav spenning ville ha ødelagt elektrisk utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå