bredesen Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Har problemer med vindusviskeren på min e39.den stopper på øvre posisjon,men når jeg slår av tenninga så går den ned igjen.noen som har vært borti det samme som vet hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 reele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Vindusviskermotoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Jeg hadde problem på min e39 med at viskeren stoppet midt mellom, og gikk ikke på fullt intervall. Da var det motoren som var gåen. Prøv relene først. De er billigst og lettest å bytte. 2stk dersom jeg husker rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Det er selvparkeringen i motoren som er gåen, releet styrer ikke selvparkeringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 tenkte kanskje det var samme problem som på e46 min, bytta releet og fin som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Sportsvisker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå