SST Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Hei. Ønsker å kjøpe instrumenthus passende -85 528i. Trenger fort grunnet EU-kontroll. Mvh Stig Trøen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 hva er det som er deffekt i ditt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SST Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 Hastighetsmeteren er kaputt, og det blinker i service-indikator samt at forbruksmåleren lever sitt eget liv. I følge verkstedet som kikket på det, så var en kontakt bak brent...? Låter det logisk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mjørgen Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Da er kretskortet ditt defekt. Helt vanlig på disse bilene Link to comment Share on other sites More sharing options...
SST Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 Da er kretskortet ditt defekt. Helt vanlig på disse bilene Ålreit! Må jeg fortsatt bytte hele instrumentet, eller bytter jeg bare kretskortet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 må bytte hele da. jeg har MANGE slike i deler, som jeg kan ta med litt deler nedover å se på det samtidig Link to comment Share on other sites More sharing options...
SST Posted June 5, 2013 Author Share Posted June 5, 2013 Kan ikke bli bedre enn det, Morty! Er helt strålende...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts