Jås Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Har et miniprosjekt på gang,og ønsker å kjøpe dette. Er også intr i bremseskiver om de er i god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Passer også fra e3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Jeg har skal sjekke stand på skiver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Jeg har skal sjekke stand på skiver Supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Har ikke gjort grundig nok research gitt....var fra prefacelift e24 jeg trenger,og da passer nok ikke e28.... Er visst ventilerte skiver og litt spesielle kalipere bak på tidlige e24. Ifølge bmwfans er de like på disse bilene: 2.5CS-3.0CSL 6' E24 2500-3.3Li Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Har fått tak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå