Magnus M Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Noen her som vet hvor mange pulser per kilometer evnt miles hastighetsgiveren til en E36 M3 gir ut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SSM Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Hvorfor lurer du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 om det er likt som di fleste gamle bmwer er det ca 445 Hvorfor lurer du? hvorfor spør du om hvorfor han lurer? han lurer nok på det av en grunn og grunnen er vell ikke så viktig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SSM Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Hvis han lurer av den grunnen jeg tror, så har jeg løsningen på det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus M Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 Jeg skal montere cruisecontrol, og den må justeres inn etter antall pulser, derfor lurer jeg Men hvis du har en løsning på å gjøre S50 ecu uavhengig av hastighetsignal, så er jeg også intressert i å vite mer om det Link to comment Share on other sites More sharing options...
SSM Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Ikke gjøre den uavhengig av signalet, men vet om en dings som du kan koble til som lurer den til å tro at den får det signalet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus M Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 Me want dings! Hvor får jeg tak i en sånn dings? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SSM Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 http://www.kempower-motorsport.com/inde ... d=144Dingz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts