Gabrielsen Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Hei dette er første prosjektet mitt på bimmers. Handla 325 m20 for en tid tilbake. Info: Det er en original 325, 4dørs så det suger men men, ikke mye farlig rust egentlig, sjekka de vanlige plassene der var det litt, men ikke mye. men overflate er en del og noe i hjulbuer. Av en eller anen grunn har forrige eier byttet bakstillinga til 320 med sperre.. og da klippet alt av wire/kabeler og bare latt det henge der. Den er rullemalt og ikke veldig pen å se på... Men satser på at over tid skal den bli fin Har ikke noen plass nå, så blir tatt over tid da jeg kan stå på jobb Jeg var inne på butikken mens den sto å sveiv på utsia, glemte meg litt vekk og etter ca 20 min når jeg kom ut igjen, tøyt det ut masse røyk i sprekker ved panser, grill osv... når jeg åpnet opp sto spruten alle veier, oljelampa lyste for lite olje og oljetrykk. Jeg slo av tenninga med en gang men det var nok for sent..... lot den stå en stund til den var kjøt ned igjen, men måtte kinne å kinne og etter en 10 min med kinning starta den, da var alt vannet borte og sveiv greit igjen, da var det bare rett inn på jobb med den. Kjenner m20 motoren og den vrir du toppen på før du har sett på gassen.. Så gadd ikke demontere for å se skadene, bare å få tak på m50 b25 Det som skal gjøres er i første omgang bare å få den til å svive så jeg kan bruke den til daglig. så blir resten gjort litt etter litt har ikke de store planene enda ant en at jeg sjesker på turbo men bare kom med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Godt du får bilen inn her Erik! moro å se at du fikk M50`n til å fungere! bare å få handla turbomanifold nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabrielsen Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Fikk puttet i motoren, med mye om og men passa den også brukte org motorputer så ble mye modifisering for å få den til å passe. Ble dårlig plass til bremsekraftforsterkeren men golf 1 passa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 vri bildene dine 90 grader neste gang da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabrielsen Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Haha, ja ikke så dum du vegar Skal huske det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabrielsen Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 da har jeg fått litt deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 se der ja, når begynner du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabrielsen Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 vet ikke når jeg begynner, mulig det blir tatt ett ride til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 hehe, satse på det! skal stå på lørdagen å få tatt E30`n innvendig, så da kan jo jeg hjelpe deg evt om du skulle trenge å få bent det på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ColaJørn Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Heftig! Må jo bli minst 6-700 hk av detta...? Litt rubbing og lakkrens så blir den strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helico Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Heftig! Må jo bli minst 6-700 hk av detta...? Litt rubbing og lakkrens så blir den strøken! 6-700 hk? Du er iallefall raus med tall Skal du kjøre med original innmat:)? Sprut? Og 4 dørs er jo bare stas når det er bruksbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Bilen er bytta vekk, så spørs om det skjer noe mere her:P Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå