Dekkbrenneren Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Heisann Har holdt på å bygd en e28 m535 banebil i vinter, 1982 modell. L-jetronic er det jo på denne da det er satt på turbo osv på den, msd tenning osv, men org motorstyre enhet. Har ikke hatt motoren i biter kun tatt ut, eller alt var ute (så kun chassie var igjen) for en god del rustsveising har nå satt alt inn igjen. motoren turner, men ingen gnist. ikke tegn til liv. har satt på org coil igjen. Uten hell. har fått 2 gode folk som kan bil-elektrisk til å se på dette. Fremdeles ingen gnist! :S Mener selv jeg har koblet til alt som det var, men har nok tydelivis gjort noe feil. Om noen som bor i nærheten er villig til å hjelpe meg (sandnes, stavanger område) ville jeg satt stor pris på det, må jo da seff få ordnet en belønning! Har brukt så enormt med tid og penger på diverse oppgraderinger så vil ikke gi opp galskapen heller Setter også stor pris på tips, hva dette kan være, hva jeg bør sjekke osv takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Om det er turbo så ere bare å hive alt det org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Sikker på du har L-jetronic? E28 535i kom ikke før 1985, og da kun med Motronic. E12 535i/M535i har L-jetronic. Har du fordeler nede på blokka eller foran på toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Er nok ikke motronic nei, det var det fekzen fant ut hvertfall. Fordeleren står foran på toppen... Morty... hvorfor kaste alt det orginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 denna bilen du har er vell med 2,8l sprut om jeg ikke husker feil. fordi om du har turbo så funker ikke det orginale til mer enn 0,3 bars trykk. rolfi, m30 har aldri kommi med fordeler nede på blokka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Hmmm okai, så hva kan jeg gjøre med dette? Som er innen rimelighetsens grenser når det gjelder økonomi? :/ Har et haltec platinum interceptor liggende, som er et piggyback. Går det an å få koblet det til? Evt en eller annen chip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 rolfi, m30 har aldri kommi med fordeler nede på blokka? Nei, du har helt rett. Det er jeg som blander med M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Morty... er det fuelcut som skjer da eller noe sånn? Har lakt opp skikkeli bensin system, samt de 1000cc dysene jeg kjøpte fra deg Så tenkte jeg justere riktig trykk på btr utifra de verdiene jeg får på afr Og har fremdeles ingen gnist :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 1000cc på orginalt sprut??? ett ord. GLEM DET. det går ikke.. den kommer aldri til å gå med di dysene på org sprut uansett hva du gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Hmm, jaja får vel bli data sprut då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 på`n igjen virker dette sprute her? og er d bare røske vekk alt det orginale og legge opp nytt? http://www.ebay.com/itm/MegaSquirt-II-2 ... 72&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå