s33zr Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 4 dørs karroseri selges til vrakpanten. Vist du har lyst på bilder av karroseriet send meg melding på tlf. 41470184. Kan byttes i 18" rondell d58 felger. 8,5" fremme og 10" bak. Til e39. Eller m5 bakfanger til e39. Eller sportseksos til e39 eller send meg pm på facebook. Sindre Jørstad (møre og romsdal) er vist to av meg innpå der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s33zr Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Med takluke. Mangler en god på bilen. Men egener seg bra til bane bil. Bilen står i Eresfjord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ok17 Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Hva mangler på bilen? Hvilken motor sto i bil originalt? Hvordan er det med rust og bulker osv??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s33zr Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Hva mangler på bilen?Hvilken motor sto i bil originalt? Hvordan er det med rust og bulker osv??? Det er vel orginalt en 320 tror jeg, men det sto i en 2,5l før. Er tromler bake, det er noe rust å en speielt stor bolk i ene døren. Panseret på bilen sto på en bil som har blitt kresjet, så det er litt buer i det. Ellersen mangler, motor,girkasse, mellom aksel, deiff, speedometer, ledningsnett, baklykter, bensintank (følger med en med hull i) og litt div, invedig. Bilen har takluke, men mangler sveiva til takluken. Har ikke vert i mitt eie no serlig lenger, jeg byttet til meg karroseriet for noen deler. Så nå står den bare i veien. Ellers er bilen rullemalt i svart. Alle vinduer er heile. Bilen går for 2500kr fordi jeg ikke har mulighet til og vrake den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myshan Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 kor holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ok17 Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 hvilket årsmodell er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s33zr Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Jeg valgte og beholde bilen, holder nå på å sette inn 2,5 td motor fra merceds i karroseriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå