Even320i Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Hei!Lufter nå min BMW E46 320i for salg.Svart sedanManuell133,000KMEu-godkjent til 2014Bilen står i TromsøKjøpte bilen i vinter og har kun kjørt bilen 3000kmFør det var bilen eid av en eldre dame.Har gjort litt småting i mitt eie:Byttet lykter foran til angeleyesByttet til sotede lykter bak(LED)Byttet sideblinkers til klarglassNye sommerfelger/dekk 8,5*18 m 235/40 GS-Silver edition IIbyttet sluttpotta til effektpotte fra supersportogså byttet jeg luftfilter til KN-filterkun noen småfeil som skal fikses før salg:- vindusheis klips på høyre framdør må byttes- Bremsesko på håndbrek må byttesBilen har noen kosmetiske feil også som var på bilen når jeg kjøpte den:Venstre side av bilen:-bulk i venstre bakdør-LITEN bulk på venstre bakskjermHøyre side av bilen:- bulk og ripe i begge dører- lite ripe i bakskjerm+-litt overflaterust over venstre framlykt.-Frontfanger er skadet/knekt noen plasserEllers er bilen i veldig god stand.Bud ønskes!!Kan kontaktes på Mail:Even_bosch1@hotmail.comEller telefon:99381776Skadene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0nni Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Har du en cirkapris du kan se for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even320i Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Har du en cirkapris du kan se for deg? Har egentlig ikke det, men e helt åpen for bud Ingen skambud selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even320i Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even320i Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 18 lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even320i Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 18 lapper. kommer ikkje på tale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokoladerolf Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 35 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå