Tulf Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Heisann Har begynt på ett prosjekt hvor jeg skal bygge om min bmw e30 325i, 86 mod(preface) Jeg skal sette inn en m30b35 fra en bmw m535i e28, og prøve å få den godkjent. Aner meg at det er noen som har erfaring med dette og spør derfor: hva som skal til for å få dette godkjent? Må bremser drivverk erstattes? Takk på forhånd
Forbiss Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Uten å ha noko som helst erfaring på området så trudde eg den motoren blei for tung for e30 mtp godkjenning? Og så må motor være samme årsmodell eller nyere enn bilen den skal puttes inn i. Trur ikkje du får godkjent f.eks 84 motor i 86 bil.
Aroid Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Bmw har produsert e30 med m30 motor til afrikanske markedet. Alpina og hartge har også laget. Alpina bruker kun større bremser foran og bake er vanlig skive som er på 325.
Tulf Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Skrevet Juni 7, 2013 Da antar jeg at om jeg skifter frambremser til alpina eller bedre, samt fyrer opp med m3 kasse og drivverk. så kan det bli godkjent? Om jeg får tak i dokumentasjon for at alle delene er designet for det antall hester eller mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå