glue Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Har hatt to tilfeller den siste måneden at bilen ikke vil starte. null reaksjon når jeg vrir om nøkkelen, ingen klikk i verken rele eller i startmotor, Kan det være startspærra som slår inn? Hvis det er startspærra som slår inn, er den da mulig å trillstarte? de gangene den har nektet å starte har jeg trillet den i gang, og den starter momentant. da kan jeg slå den av og starte den på nytt på vanlig måte uten problemer noen som har noen tanker?
glue Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Skrevet Juni 10, 2013 bump går det å trillstarte en bil med feil i startspærre? så enkelt er spørsmålet mitt
ronnyskretting Skrevet Juni 11, 2013 Skrevet Juni 11, 2013 Trodde ikke det skulle gå an. Dårlig kontakt på starteren kanskje?
termin Skrevet Juni 11, 2013 Skrevet Juni 11, 2013 Det går ikke ann å trillstarte når startsperren er slått på. Tipper nok helst at det er dårlig kontakt, evt at starteren er dårlig.
glue Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Skrevet Juni 11, 2013 starteren er dårlig, men er bare innslaget som har tullet. rart at både innslag og motor skulle svikte samtidig, og fungere fint etterpå
ronnyskretting Skrevet Juni 11, 2013 Skrevet Juni 11, 2013 Er vel ikke motor som svikter i og med at du får trillet den i gang. Er sikker på at starteren er dårlig eller dårlig kontakt. Skru ut starteren og rengjør kontaktene skikkelig og sett den inn igjen. Garantert den som er årsaken. Og selv om startsperra slår inn så skal starteren gå rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå