Kimznope Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Heisann. Jeg la merke til her om dagen at ingen av kupelysene mine funker. De som skal skru seg på når man åpner dører. De andre små funker, bagasjeromme funker. Kan det være noen sammenheng med at 12V uttakene mine også døde plutselig? Har nok strøm på batteriet så tror ikke det er det. Sikringa til lysene er ok. Har ikke sett på 12v sikringa. Hjeelp:p Mvh Kim
AutoMartin Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Er lurt å sjekke alle sikringer først i hvert fall. Så sjekke pærene.
Kimznope Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Skrevet Juni 6, 2013 Det blir et blink i pærene når jeg stopper bilen. Så de har vell tilgang på strøm:p
AutoMartin Skrevet Juni 7, 2013 Skrevet Juni 7, 2013 Det blir et blink i pærene når jeg stopper bilen. Så de har vell tilgang på strøm:p Bedre å vite dette sikkert med å sjekke ,så vet du det. Bedre enn å tro og lure på, ikke lett å finne feil da
Kimznope Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 Sikringa er ok. Sjekka igår.. Finns det noe bryter som i gamle biler, hvor man kan velge : lys av, på når du åpner dørene og konstant på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå