kaeiko Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Hallo! Er det noen som har ett glassfiber panser til e30 som dem skal selge til en ålreit pris? Eller om noen har nedre delen av rattstammen til en e30 med servo! mvh Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martinsen Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 runehansenmotorsport.com har bl.a panser til E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaeiko Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Har prøvd å sende han mail, men har ikke fått noe svar. Men veit du om han har sånt liggende? eller må det lages? Skulle gjerne hatt det før e30 meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grhansen90 Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 Rune Hansen har slutta. jeg er sønnen hans. og jeg har startet opp eget glassfiber firma etter pappa. Har dessverre ikke så mange former enda. men vi kan jo ta en prat over tlf så kan vi se hva vi får til ? Ring meg på tlf 93486839 Mvh Glenn-Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå