Birdie Skrevet Juni 7, 2013 Skrevet Juni 7, 2013 Hei! Har nylig byttet toppakning da den var gåen og majones fløt fritt i toppen. Da alt var satt sammen igjen og oljen byttet, så tikket bilen noe voldsomt (trodde det var naboens traktor ). Jeg tok ute alle ventilløfterene og fant at 5 av dem var lette/mulige å trykke inn med med hendene. etter å ha byttet alle ventilløfterene, kjørt gjennom motorrens og fylt på med mobil1 0w-30 olje kakler de fortsatt Har hatt bilen på tomgang i 15minutt, samt +/- 1500 omdreininger i 10minutt. Nå sitter jeg her og har ikke peiling på hva jeg skal gjøre, noen som har vært borti det samme?
Birdie Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 Opp'er med youtube link til film/lyd av motoren http://www.youtube.com/watch?v=iYu9nbdlHYE
Birdie Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Skrevet Juni 10, 2013 Opp'er igjen da jeg ikke blir noe klokere. Kammen er fin, den er ikke grov eller hakkete. kommer også olje inn til toppen, ingen tette kanaler i "røret" som går over kammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå