NeonMuffler Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 hei, ønsker å kjøpe gateslicks i størrelsen 235/40-18. de skal helst være nye, og gjerne av merket federal RSR. kan også være toyo r888. send meg bilde og info så blir vi enige. send til 9955 2710 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Les litt her. Har vært mye problemer med RSR dekkene.. http://bmwccn.no/forum/topic/federal-595rs-r-dekkskade/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 har aldri jeg opplevd. kjenner flere som kjører med de som er fornøyd. så jeg skal fortsatt ha de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Har kun gode erfaringer med rsr, gammle rs var dårlig... Bestdekk.no har noe på lager trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Dekkonline.com? Bestilte akkurat derifra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 De har ikke i den dimmen her lengre:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå