HypeTraxX Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Jeg demonterer den ene E30`n min enda mer da den skal bli fullblods driftebil. Den er orginalt en 318iS. Så den har antrasitt gulvteppe, det nest mørkeste teppet du får til disse bilene! Det er i veldig bra stand. Jeg har ikke skjært i det for og få det ut. Det gikk smertefritt! Et nytt gulvteppe koster ca 5500kr på Koed med den lille flappen bak. Så jeg syntes jeg burde klare og få 2 lapper for det da dette er helt og pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Jeg har kun støvsugd opp sand fra sandblåsing av motor rom. Så det er ikke vasket eller renset på noen som helst måte! Her kommer bare et oversiktsbilde. Jeg har desverre ikke noe bedre bilde av lyktene på hånda nå. Røde MHW lyktene er ikke bra. Sprekk og en bitte liten bit har falt ut av høyre lykta. Venstre lykta mangler 2 skrue fester som er knekt på høyreside inn mot midten. Jeg skulle bare ha bakplata til lyktene til mine sorte MHW. Derfor selges disse Jeg prøver meg på 500 inkl frakt hvis noen vil ha de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E21 323i Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Ikke noe org stoler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 2 sett, men må nesten høre med de jeg leier sammen med! Men førerstolene på begge setta er stygge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E21 323i Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 okei.. sku hatt svarte stoler til e21, vet ikke om puta bak passe rett i men må prøves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Gulvteppet ligger her enda. 1500kr er minste pris! Lyktene ligger her også. Jeg har sorte MHW også. Fikk et bud på 3500kr nå. De røde selges for kun 500kr da den ene ikke er hel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Moltu_82 Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Hei!! Tar gjerne de gulvteppe.... Har de tilhørt et sort interiør ? Kan du sende viss muli ? Mvh Nikolai Moltu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Moltu_82 Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Sitter denn skumgummi isoleringa me på under teppe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 Det er antrasitt. Det nest mørkeste som kom til E30. Dette kommer fra en 318iS. Det kan hende de to små skumgummi klumpene som skal være bakerst ved det lille teppet som følger med er borte. Jeg vil egentlig ikke sende dette altså. Det er ikke akkurat håndterlig for folk i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Har du bilder av skadene på lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Moltu_82 Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Hehe ser denn....men bli nokk desverre for langt for meg å komme å hente de fra ålesund klare du å sende de tar ej de for 1500 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Det blir nok litt for vrient Moltu. Jeg har sendt mange pakker via Posten, men et gulvteppe begir jeg meg ikke utpå dessverre! Jeg kom hjem fra nattevakt nå. Så jeg kan stikke ned på verkstedet i kveld Raymond. Så legger jeg ut noen bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 To bilder av hver lykt med og uten blitz. Den til venstre er hel og pen. Den til høyere har en sprekk + at den mangler en liten bit plastikk bit midt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå