Gå til innhold

Bmw E30 2 dørs coupè antrasitt gulvteppe + røde MHW

HypeTraxX
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg demonterer den ene E30`n min enda mer da den skal bli fullblods driftebil. Den er orginalt en 318iS. Så den har antrasitt gulvteppe, det nest mørkeste teppet du får til disse bilene!

Det er i veldig bra stand. Jeg har ikke skjært i det for og få det ut. Det gikk smertefritt! :)

ls1ognzg6jvhzd3ajm8q.jpg

8avvieibmjscbyzb2z0a.jpg

97nbu2n1mh8zc88yjbat.jpg

mf9kknfxqfuquwn41t6f.jpg

Et nytt gulvteppe koster ca 5500kr på Koed med den lille flappen bak. Så jeg syntes jeg burde klare og få 2 lapper for det da dette er helt og pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun støvsugd opp sand fra sandblåsing av motor rom. Så det er ikke vasket eller renset på noen som helst måte! Her kommer bare et oversiktsbilde.

Jeg har desverre ikke noe bedre bilde av lyktene på hånda nå.

Røde MHW lyktene er ikke bra. Sprekk og en bitte liten bit har falt ut av høyre lykta. Venstre lykta mangler 2 skrue fester som er knekt på høyreside inn mot midten. Jeg skulle bare ha bakplata til lyktene til mine sorte MHW. Derfor selges disse :)

1xc7cehfugj0ljr39f72.jpg

Jeg prøver meg på 500 inkl frakt hvis noen vil ha de? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 7 months later...

Det er antrasitt. Det nest mørkeste som kom til E30. Dette kommer fra en 318iS. Det kan hende de to små skumgummi klumpene som skal være bakerst ved det lille teppet som følger med er borte. Jeg vil egentlig ikke sende dette altså. Det er ikke akkurat håndterlig for folk i posten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok litt for vrient Moltu. Jeg har sendt mange pakker via Posten, men et gulvteppe begir jeg meg ikke utpå dessverre! :P

Jeg kom hjem fra nattevakt nå. Så jeg kan stikke ned på verkstedet i kveld Raymond. Så legger jeg ut noen bilder da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...