Mariius Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Hei. Har et problem med at bilen min fjærer for langt ned bak. Har felger som stikker akkurat utafor hjulbua og blir dermed ripete og stygge i det jeg treffer en dump i 80km/t. Vil ikke heve bilen mer for da blir det ikke noe pent, så vil heller se om det kan være en løsning som gjør at bilen ikke fjærer så langt ned. Har sett på "bump stop" på GSbildeler, men vil disse løse problemet?http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/177/966373 Er det noen som har andre tips? Mvh Marius.
TM custom Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Stivere dempere eller bump stopp er vel det eneste
TM custom Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Vis du har original dempere nå er vel bilstein b8 et bra alternativ.
Mariius Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Skrevet Juni 9, 2013 Men jeg har justerbart senkesett på bilen, og demperene der skal vel være stive egt. Kan jeg montere b8 dempere sammen med coiloversettet a?
TM custom Skrevet Juni 9, 2013 Skrevet Juni 9, 2013 Vis det er coilovers du har så er det nok ikke så mye du får gjort om det ikke er stivhetsjustering på de. Da må du nok heve bilen, valse hjulbuer eller ha andre hjul
Silverboy Skrevet Juni 9, 2013 Skrevet Juni 9, 2013 Eller bestille stivere fjærer. Normalt problem på touring med "standard kit" som ikke er tilpasset den ekstra tyngden
Mariius Skrevet August 17, 2013 Forfatter Skrevet August 17, 2013 Kjøp deg hjul som passer;) Det var vel en unødvendig kommentar? Hvertfall lite behjelpelig! Jeg er fullstendig klar over at andre felger vil hvertfall kvitte meg med problemet, men da hadde jeg kanskje ikke spurt folk her på forumet om tips til andre ting jeg kunne gjort. og er vel det forumet er til? Takk til dere andre som har et innspill Har gått for å kjøpe SuperSport med hardhetsjustering, så får vi se hvordan det blir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå