termin Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Hei, høgger om dagen en E34 520i, og selger ALT av denne. Det er vanlig stoffinteriør med en stor rift i førersete blant annet. Forrige eier sa det var kappede senkefjærer på den. Deler sendes mot forhåndsbetaling. Deler som er solgt: -Motor -Førerdør -Baklykter. -1x askebeger. Har igjen resten.
Mian_Usma9 Skrevet Juni 13, 2013 Skrevet Juni 13, 2013 Er fanger bak fri for skader?Lyktene foran med angeleyes?Pris?
termin Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Skrevet Juni 14, 2013 Bakfanger har litt steinsprut i lakk bak hjulene, mangler deksel over tauekrok, og det er kappet ut til hengerfeste. Ellers er den faktisk i ganske bra stand. Ingen sprekker eller noe. Jeg mener at lyktene foran har angeleyes uten at jeg kan bekrefte dette, så fint om noen andre enn meg kan bekrefte dette. De har også fått litt rust i "krommen". Tenkte 1000,- for både bakfanger og lyktene samlet
jahnsen1994 Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Frontlykter solgt? Hvor holder du til? Sendt fra tapatalk
termin Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Skrevet Juni 21, 2013 Holder til i Vågå. Har frontlyktene enda
StewG Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Ka farge er det på interiøret? Kunne tenkt meg ein solskjerm på førersia, girmansjett, hanskerom, og midtkonsoll Det er vel tilfeldigvis ikkje elektriske sports sete på passasjersida??
termin Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Skrevet Juni 26, 2013 Skal sjekke fargekoda i morra. Ikke elektrisk sete, men har vell resten av delene.
termin Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 Bilen er omlakkert, så usikker på fargekode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå